مجتمع چاپ هنر نوین | چاپ فلت بد و چاپ مستقیم روی اجسام

مجتمع چاپ هنر نوین از سال 1383 فعالیت خود را آغاز نموده است و تا امروز با بیش از پانزده سال تجربه و با دارا بودن چاپخانه مجهز، دستگاه های پیشرفته چاپ و کادری مجرب آماده همکاری با کلیه کارخانجات، برندها، شرکت ها و موسسات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

افتخار ما همکاری با برند های مطرح و بزرگ کشور از جمله ال جی ، سونی ، میهن ، کاله، کالبر، پگاه، مدیران خودرو، زر ماکارون، گلرنگ و غیره در زمینه های گوناگون طراحی، چاپ و تبلیغات می باشد.

چاپ عریض

کاربرد چاپ عریض در صنعت چاپ زمانی است که اندازه چاپ از اندازه استاندارد های معمول خارج شده و به سمت اندازه های عریض کشیده می شود. با توجه به میزان افزایش و نقش تاثیر گذار معرفی محصولات در بازار، چاپ عریض به یکی از پرطرفدارترین محصولات چاپی تبلیغی و معرفی تبدیل شده است.

چاپ مستقیم روی اجسام

امروزه یکی از محبوب‌ترین‌ها در صنعت دکوراسیون، صنعت استفاده از چاپ روی اجسام می باشد که طراحی دکوراسیون منازل را به صورت شگفت انگیزی خاص و منحصر به فرد می کند. چاپ روی اجسام با توجه به نوع های متفاوت و خیره کننده می تواند بهترین گزینه برای ایجاد طرح های نوین دکور محسوب گردد.

محصولات نمایشگاهی

در دنیای امروز، تحولات عظیم در همه بخش ها و تشکل هایی که در بازار وجود دارند، اتفاق می افتد. این تحولات محیطی مانند نمایشگاه را ایجاد می کنند که رقابت متراکم در آن موج می زند. امروزه فقط تولید محصولات واجد شرایط و عرضه آن به بازار برای موفقیت یا فروش کافی نیست. ایجاد جلوه های منظم و در خور توجه می تواند تاثیر بسیاری در میزان فروش و درآمد حاصل از نمایشگاه داشته باشد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان هنر نوین،مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز، با ما در تماس باشید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان هنر نوین،مشاهده طرح های بیشتر و آگاهی از تخفیف های روز، با ما در تماس باشید.

تجهیزات چاپی هنر نوین

مشتریان ما

تماس با ما : ۰۲۱۲۶۳۱۳۸۱۷